2012 m. vasario 5 d., sekmadienis

some things i'd like to get

Kadangi gimtadienis, kurio dar visai nepradėjau planuot, jau neužilgo, pamaniau, kad galėčiau sudaryt sąrašą daiktų, kuriuos visai norėčiau gaut per jį ar pati juos šį mėnesį nusipirkt:}
 labai norėčiau aukštakulnių panašių į jeffrey campbell, bet jie turbūt teliks svajone, nes man nieks tokių nepirks, haha, o ir tai vargu ar jais paeičiau..:D
 matinis lakas! Jis man taaip gražiai atrodo:3 ypač juodas, ružavas, raudonas...mm
 jau gan ilgai noriu panašių spalvų 5 nagų lakų, kuriuos lakuočiaus iš karto nuo tamsiausio iki šviesiausio, nes bent jau man - labai gražu :)
 taip pat reikėtų skysto eye liner'io, nes turiu tik kažkokį markerio pavidalu, o jis visai nieko gero nedaro, labaai jau neryškus..
paskutiniu metu užsinorėjau kūno spalvos lūpdažio, jis atrodo labai gražiai. Haha, tikiuos, kad jis man tiks:D
 skaistalai - taaip, man jų reikia, juk gražu
čia jau pati sau padaryčiau dovaną - jei rasčiau kur galima nusipirkt kniedžių ir jom apsegiočiau kokį nors rūba ♥
 tiesą sakant, per gimtadienį turbūt niekada neesu gavus kokių nors pyragėlių, spurgų, ar šiaip ko labai skanaaaus, ko kiekvieną dieną nevalgau. Būtų labai miela jų gaut, heheh;D
 pažiūrėjus senas savo nuotraukas vis atsidustu - o plaukai su trupučiu raudonų ar tai violetinių sruogelių man tiko! Norėčiau paeksperemintuot su kokia šviesesne spalva, bet labaai mažai, tik kelias sruogeles, kad po to netektų pačiai gailėtis:)
 noriu naujos tašės...labai
dideli ir tokie luxury laikrodžiai staiga man pasidarė gražūs..noriu!

neblogai būtų ir naujas telefonas, nes...senas žiauriai sudaužytas - bet čia vien dėl to, nes man visą žiemą viskas krenta iš rankų..my bad. Naujo negausiu, nes vėl sudaužysiu:D


taigii, šiandien jau labanakt, o aš gal dar eisiu kažką truputį paplanuot dėl gimtadienio ir krisiu į lovą - rytoj laukia sunki diena - reikės apsitvarkyt namus, padaryt n.d. ir pasiruošt mokyklai..ate puikioji nieko neveikimo savaite..

5 komentarai:

  1. Laikrodis tikrai be proto gražus :) Bet šiaip labiausiai rekomenduočiau įsigyti skaistalus;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. O taip jeffrey campbell batai nerealūūs. O šiaip, aš rekomenduočiau taip pat skaistalus.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Su campbell'ais nėra sunku vaikščiot, nes nors kulnas ir aukštas, platforma taip pat nemaža, todėl aukščio beveik nesijaučia. Na, bet jei jau eidama nykstelėtum koją, galėtum iškart gipsą dėtis :DD

    AtsakytiPanaikinti
  4. Osum !!! <3 Mūsų norai sutampa . : D Jei mano netoli būtų gimtadienis taip pogi norėčiau dokių dovanų . Išskyrus kelias , nes turiu o šiaip . Super Wish list'as. Kviečiu užsukti ir į manąji . http://pons-k-m.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kotryna, labaai!:3
    Diema,žinauu, tikrai nerealūs:)
    Kitty, na, nežinau, turbūt kiekvienam savaip, nes mano sesė turi kaip ir campbellus, bet ne tos firmos, kulnas 11 cm, platforma gal 2-3, tai man gan sunku vaikščiot jais, nes šiaip neaviu aukštakulnių aš, bet šitie...aa, viską padaryčiau
    Ponai kugeli, malonuu, kad turiu bendraminčių! Gerai, būtinai apsilankysiu!;}

    AtsakytiPanaikinti