2012 m. vasario 6 d., pirmadienis

atostogos...baigtos!

labas vakaraas!:*
orai jau atšilo, taigi rytoj jau eisiu į mokyklą. Tos savaitės ilgumo atostogos buvo tikraai į naudą! Gerai pailsėjau, ir šiaip, atsigavau, jei taip būtų galima pasakyti, nuo mokyklos, nes paskutiniu metu mokslai man sekas ne kaip...bent jau chemija, fizika, matematika ir vokiečių. Beet, šiandien mane nudžiugino žinia, kad kitą mėnesį jau pildysiu kažkokį tai prašymą dėl priėmimo į gimnaziją. Aaah, I'm so excited!:D
Šiandien su mama pavaikščiojom truputį po miestą, nusipirkau 'Golden rose: matte velvet' mėlyną laką ir Golden rose eyelinerį. Dabar teks išmokt juo naudotis, nes daug sunkiau, nei maniau - markeriu gal 3 kartus lengviau, nes storesnis antgalis, hehe;D Rytoj po pamokų su klasioke eisim į papildomą chemijos pamoką, nes mums ji tikrai praverstų, kadangi paskutiniu metu nk nesuprantam apie jokius molius ir dar...net nežinau ką:d Po chemijos eisim į akropolį, ieškosim kūno spalvos lūpdažių, tada ji važiuos į treniruotę, o aš kartu su ja, bet namo. Taip pat galvoju, kad reiks nusipirkt dar 1 ar 2 matinius lakus - juodą ir raudoną arba ružavą...jie tokie gražūūūs!♥ Vėliau su mama eisim pirkt fotoaparato, kuris, nors ir nėr kažkas labai ypatingo, naujo, ar dar kažkas tokio, bet man labai patiko, nes jo atlenkiamas ekranas, kuris yra labai patoguuus, ir šiaip, jis geresnis nei maniškis.:)
Tiek šiam vakarui, labanakt, geros dienos mokykloj!;*

6 komentarai:

  1. Labas labas ;))
    Aha, aš irgi jau atsigavau ir pasirengusi eiti į mokyklą! :)) Sėkmės rytoj :}

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laura, ačiūū, tau taip pat!;)
    Delinqruel, į jablonskinę

    AtsakytiPanaikinti
  3. nesakau, kad blogai, bet aš į jablonskinę jau nuo pradinės noriu..o šiaip tai auklėtoja labai labaaaai nepatinka

    AtsakytiPanaikinti