2011 m. lapkričio 14 d., pirmadienis

pirmdieniiis!

sveikuuučiai! well, pirmadienis man buvo tikrai fainas. Kėliausi apie šiek tiek prieš 9, 10h jau buvau repeticijoje. Apie valandą parepetavom, o po to nusprendžiau nuvažiuot į akropolį. Nusipirkau naują apyrankę kuri man laaabai patinka ir nusižiūrėjau 3 maikes, kurių lb noriu! (aišku noriu ir dar milijono dalykų, bet jų man niekas nepirks, nes ir taip visko lb daug turiu>:D) 18h prasidėjo koncertas ir mūsų ansamblis buvo PIRMAS! Žiauriai bijojau, kad susimausiu, nes per repeticiją vis kažką ne taip pagrodavau, bet pasirodėm iš tiesų nerealiai ♥ gal būt tik violančelistės šiek tiek nusigrojo, bet šiaip buvo awsm. Menininkų namuose tas koncertas truko virš 2h ir šiaip tai buvo labai fuuun, nes su drauge belekiek visko prisipasakojom, ieškojom gražių nematytų bičų. Ir radom(bent jau aš), beet nesusipažinom (o gaila:D). Ir aš taaip džiaugiuos, kad koncerte dalyvavo beveik visa šeima! Mama, tėtis ir 2 sesės :3 labai tuo džiaugiuos <3 oo dabar pora nuotraukų iš šio vakaro:D

čia turbūt normaliausia mūsų ftkė, nors jos ir nesimato, bet visos likusios susiliejusios:D




grįžus namo pasiėmiau tėčio fotiką ir nusprendžiau dar bššk pasifotkint, nes retai kada būna proga jį palaikyt rankose, mat jis jį visada laiko užrakintą :/ aaa aš juo negalėjau kokį pusvalandį atsidžiaugt. NORIU FOTIKO. aš net sapnavau prieš porą dienų, kad man tėtis padovanojo tą rožinį pentaxą :(
vaa, graži nauja apyrankytė matos! ir dar gan naujas lakas:3
westsiiide
whoops iltys
kaaai čia tos lemputės kul atrodo:D
i whip my hair back n front

 taai tiek šiandienai. įrašas toks bšk tupas, bet nk tokio, daug maž visi tokie pas mane:D
xoxoxoxoxoxoxo labanakt♥

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą