2011 m. lapkričio 15 d., antradienis

crazy about shooping

omg vieną dieną aš tikrai nuprotėsiu..dėl rūbų! Šiandien mamos maldavau, kad mane atitvertų nuo išorinio pasaulio, tiksliau kompo ir akropolio (kažką nusišnekėjau, bet esmę gal ir supratot). Vakar akre pavaikščiojau, tai akys raibsta nuo grožybių. O MAN PINIGŲ JOMS NUSIPIRKT NIEKAS NEDUOS. Nes ir taip visko turiu ligi kaklo, arba dar daugiau, bet noriu dar dar dar dar dar. O su batais taip iš vis.. Taaip norėjau uggų, visi su jais jau trbt 3 metai vaikšto, o aš jų dar nkd neturėjau. Aišku, būtų rekordas, jei aš jų taip ir nenusipirkčiau nkd. Nu ta prasme ne rekordas, o pasiekimas:D Bet aš jų taipppp noriu! Nebūtų to tėčio, tai aš juos jau senai turėčiau, bet ne, jis pasakė, kad jie deformuoja koją, o kai man ir tai ten bšk su pėdom blogai yra, tai krč ate uggai. Bet aš jų noriu.. Aišku nepirksiu tikrai pirmų pasitaikiusių ten kokių už 60 ar 50lt, o už 500lt man irgi nkas nepirktų. Bet nu uggus už 200lt..aš atsiprašau, bet NO WAY. Kodėėėl man jų nkas nenuperka? 4dn mama nupirko toookius a la timberlandus iš house, žieminius, turiu dar vienus ne tokius šiltus, bet juk su tokiais batais visą žiemą nepravaikščiosi. Norisi kažko paįvairinimui:/ tos platformos oh jeez kokios gražios, bet jomis tikrai VISAS miestas vaikšto, todėl nepirksiu jų tkr, nenene. Norėtųsi gal dar ir aulinukų kokių, su kutukais pvz:3 lb noriu kažko su kutais, jie taip gražuu! Ir dar..kablų;D tokių, stambiu kulnu! nemoku tiksliai paaiškint, kokie jie būtų, bet lb lb lb noriu :c Abejoju, ar rasčiau kur Lietuvoj tokius kokių norėčiau žiemai, bettt.. juk prieš kalėdas važiuoju į Vokietiją, tai gal ką parsivešiu iš ten! hope so :/ oo dabar wishlistas ko tikrai labai noriu būtent DABARRRR ir ko man niekas neperka:D
umzzzz, i guess that's it! labanakt;*

p.s.žiūrėkit, ką išmokau daryt su SAVO fotiku:D

haaa db savo naujus bandymus su naktiniu rėžimu jums rodysiu turbūt kasdien:D:D cuz i luv it♥






XOXOXO

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą