2012 m. sausio 20 d., penktadienis

penktadieniiis!

pagaliaaau pagaliau atėjo penktadienis! Manau, kad neesu vienintelė tuo labaai besidžiaugianti:D Tai va.. penktadienis praėjo gan įdomiai. Per pamokas nieko įdomaus nenuveikiau, tik turėjau labaai daug diskusijų su klasiokėm apie mūsų tarpusavio bendravimą, kas galiausiai užknisoo labai. Po pamokų turėjau su drauge iš kitos klasės eiti į miestą, bet kadangi ji negalėjo, ėjau į kiniečius su klasiokėm. Ten kaip visada prasidėjo tarpusavio kivirčai, ar kaip čia įvardijus, kas mums turbūt yra neišvengiama, nes mano klasėj visos bendrauja labaai keistai. Grįžus namo šiek tiek nekokia nuotaika buvo dėl visko, ką mes ten su klasiokėm šnekėjom ir šiaip buvau pavargus, nes vakar nuėjau miegot po 12 ir labai prastai išsimiegojau, todėl nutariau nueit pamiegot. Žoodžiu, pamiegojau labai gerai, dabar jaučiuosi daug geriau, taip pat šiaip ne taip išsikovojau teisę neeit į muziką, yay:D O dabaar mano nuotaika yra superinė! Nors vis ir galvoju apie viską kas nutiko šią dieną, mane džiugina mintis, kad po pusės metų baigsiu vidurinę ir pagaliau pereisiu į kitą mokyklą, kurioje, manau, viskas bus tikraaai kitaip, nes šiandien supratau vieną nelabai malonų apie savo klasiokes - kad jos kalba už akių apie VISAS, žinoma, tai žinojau ir anksčiau, bet nemaniau, kad mano gan gera draugė ir man už akių turi ką pasakyti, kai būna su manim, kalba apie kitas, o kai nerandam bendros kalbos, iškart nulekia pas tas, apie kurias ką tik kalbėjo. Žinaau, tikriausiai ne mano vienos klasė yra tokia, bet tikrai nėra malonu, kai žinau, kad gera draugė ir tau už nugaros apie tave kalba blogai. Bet šiaip tai...idgaf, tegul šneka jos ką nori:) haha, tiek čia prirašiau, o niekam turbūt net neįdomu:D nu nvm, man dabar labaaai gera nuotaika ir aš džiaugiuos..gyvenimu? Net nežinau kuo, bet džiaugiuios! Gal dar dėl to, nes nuo vasario 1 nebeeisiu į muzikos mokyklą iki rugsėjo (akademinės atostogos), wooop! Tai va..turbūt jau eisiu ruoštis ilgaam vakarojimui, pasidarysiu arbatos, minkštai įsitaisysiu virtuvėje ir žiūrėsiu titaniką. Gero vakaro visieeeems!:* xoxoxo

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą