2011 m. gruodžio 22 d., ketvirtadienis

santa claus is coming to town

sveikuučiai! Aš niekaip negaliu patikėt, kad kūčios jau už 2 dienų... o aš dar neturiu nei vienos dovanos, baisu, neįsivaizduoju ką dovanot namiškiams:/ nuo vakar nebeeinu į mokyklą, nes baisiai jaučiaus, skaudėjo visą nugarą, temperatūra pakilus buvo, nors šiandien jaučiuos normaliai, bet vistiek nebeeisiu. Tataigi, nuo užvakar namai jau užlieti kalėdinės nuotaikos, per kolonėles groja tik kalėdinė muzika, su sesėm ir mama kepėm imbierinius sausainius ir meduolius..niam:D o ir nauji metai po mažiau nei 10 dienų..o aš dar nežinau ką per juos veiksiu. negaliu patikėt! yra vienas planas - kaip ir 2010 ir 2009 planuot nakvynę pas mane su klasioke, šiemet jų būyų bent 2, o ne viena, beet nežinau ar leis.. žoodžiu man reik eit puošt kambario, nes viiis dar neparuošiau, taipogi ir dovanas daryt reik, soo, cya later:***

p.s. vakar atsikėlus lauke radau sniegoo.

4 komentarai: