2011 m. spalio 10 d., pirmadienis

5(arba 3) dienų iššūkis

aš nereali tinginė iiir atsiprašau dėl to, aš nenorėjau.. žodžiu! praeitą savaitę buvau sau kaip ir iššūkį davus - visą savaitę pravaikščiot į mokyklą vien su marškiniais. Ir aišku, aš failinau, nes nk nesugebu padaryt iki galo. arba dėl to, nes sirgau, ir mama sakė, kad apsirengčiau šilčiau. NEVERMIND. 3 dienas buvau su marškiniais! o tai jau šiek tiek daugiau nei pusė savaitės, to dėl yay for me, kad bent tiek sugebėjau padaryt! ir pamiršau vieną dieną nusifotkint..beet. ANYWAY
Day 1!

Day 3

yup, tik tiek nuotraukų iš mano a la labai didelio iššūkio:D

oo pats geriausias dalykas, atsitikęs šią savaitę (tiksliau šiandien) taai, kad turiu 2 skylę ausy! Ir taaaip džiaugiuos:3 nutariau to nesakyt klasiokėm ir pažiūrėsiu, ar jos ryt pastebės ką nors..neįprasto :d bet aš tikrai labai labaiii džiaugiuos! 2os skylės ausy norėjau gal jau kokius metus, ir pagaliau prieš kelias savaites prikalbėjau mamą, kad leistų!

p.s.lauke taaaip šalta!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą